Dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty spełniły Twoje oczekiwania.
Przykładamy bardzo dużą wagę do jakości. Nasze produkty tworzymy z niezwykła precyzją, pasją i doświadczeniem, dbamy o najmniejszy detal wykonania.
Przed wysyłką wszystkie nasze produkty przechodzą bardzo dokładną kontrolę jakości.
Jeśli produkt, który otrzymałeś okazał się jednak wadliwy lub uszkodzony przede wszystkim - nie denerwuj się, na pewno rozwiążemy Twoją sprawę. Bardzo zależy nam na satysfakcji naszych klientów.
Zrób zdjęcie produktu, opisz wadę lub uszkodzenie i wyślij to na naszego maila: kontakt@szydełkowakraina.pl, w tytule maila podaj numer swojego zamówienia. Odezwiemy się do Ciebie najszybciej jak to możliwe (maksymalnie w ciągu 1-2 dni roboczych).
Pamiętaj, że niewłaściwe użytkowanie (m.in. pranie, prasowanie) nie stanowią podstaw do reklamacji produktu.
Pod tym linkiem: KLIKNIJ znajdują się szczegółowe zasady prania, prasowania i pielęgnacji naszych produktów.
Podstawa prawna: art. 38. Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta - wyłączenie prawa odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość:
"Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb."
Jeśli masz jakieś dodatkowe pytania lub wątpliwości skontaktuj się z nami mailowo: kontakt@szydelkowakraina.pl