Reklamacje i zwroty

 

Reklamacje

Dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty spełniły Twoje oczekiwania.

Przykładamy bardzo dużą wagę do jakości. Nasze produkty tworzymy z niezwykła precyzją, pasją i doświadczeniem, dbamy o najmniejszy detal wykonania.

Przed wysyłką wszystkie nasze produkty przechodzą bardzo dokładną kontrolę jakości.

 

Jeśli produkt, który otrzymałeś okazał się jednak wadliwy lub uszkodzony przede wszystkim - nie denerwuj się, na pewno rozwiążemy Twoją sprawę. Bardzo zależy nam na satysfakcji naszych klientów.

Zrób zdjęcie produktu, opisz wadę lub uszkodzenie i wyślij to na naszego maila: kontakt@szydełkowakraina.pl, w tytule maila podaj numer swojego zamówienia. Odezwiemy się do Ciebie najszybciej jak to możliwe (maksymalnie w ciągu 1-2 dni roboczych).


Pamiętaj, że niewłaściwe użytkowanie (m.in. pranie, prasowanie) nie stanowią podstaw do reklamacji produktu.
Pod tym linkiem: KLIKNIJ znajdują się szczegółowe zasady prania, prasowania i pielęgnacji naszych produktów.

 

Zwroty

W przypadku niezadowolenia możesz zwrócić towar bez podania przyczyny, pod warunkiem, że nie był on używany. Towar nie może nosić żadnych śladów użytkowania. 

Masz 14 dni kalendarzowych na pisemne odstąpienie od umowy (np. poprzez email - kontakt@szydelkowakraina.pl lub listownie). Podaj w nim dane towaru, który chcesz zwrócić, swoje dane (imię, nazwisko, adres, adres e-mail, numer telefonu) oraz termin otrzymania towaru.

Rozpatrzymy reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 
 
Nie można zwrócić towaru wykonywanego na indywidualne zamówienie Klienta - dotyczy wszystkich produktów personalizowanych -  z indywidualnym haftem, kolorem, czy wykończeniem, a także wykonywanych na wymiar (wyroby szydełkowe).

 

Podstawa prawna: art. 38. Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta - wyłączenie prawa odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość:

"Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb."

 

Jeśli masz jakieś dodatkowe pytania lub wątpliwości skontaktuj się z nami mailowo: kontakt@szydelkowakraina.pl